lata dagar i solen =D

Japp..Det känns som om det är det enda som händer för mig nu för tiden..Skolan är så himla slapp och så..Iof så går jag dit men igår så utförde jag min sista plikt där..Det är så himla skönt! Nu kan jag bara se framåt och längta som en gris till nästa fredag! För så SMÄLLER det!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih va kul.. Fast lite läbbigt eftersom ja inte vet va som kommer hända sen =/ Ajja, den sorgen den dagen!!
Nu sitter ja op balkongen och solar min lilla rygg..Känner att ja ska vila framsidan lite nu eftersom det är det som alltid kommer att få stå ut med solen, men inte idag i just detta tillfälle =D
Var i skolan mellan 10 och 12 men hade inte en ENDA lektion..Så jävla segt..Men men.. skit samma, jag och Amanda låg ju ändå ute på solterassen och solade våra nyllen lite ;) haha
Som sagt..Så man sitter alltså här på balkongen och ska snart öppna min bok och läsa lite..Har fastnat i den så ja kan bara inte slita mig, den är så spännande :D hiiihi.. Skit samma om ja är en liten nörd som läser men det är faktiskt skön avkoppling ^^, hehe

Sen så ikväll bär det först av till stallet vid 5..Och det kanske är min sista gång, om nästa vecka är sista gången för ja ska ju på Kattas mottagning då så ja kan ändå inte rida..
Men efter ridningen blir det en snabb löparrunda hem och hoppa in i en snabb dusch..För ja ska nämligen möta upp Jossan vid 7 hemma hos henne och så ska vi in till zinkensdamm och grilla och dricka lite och ha allmänt trevligt med alla människor =)
Ska vi riktigt nice alltså..Så man får väl slänga i sig någonting lätt på väg hem till henne eller in till stan eftersom ja kommer hem vid halv 7, men ja klarar mig ;)

Nej..Nu lockar faktist "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson mer än att sitta vid datan ;P hehe

Sola försiktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0