Äntligen sol!

Är det sommaren som är på väg?? =D Är det verkligen det?? hahha..Gud va glad ja blir att solen har kännt sig för att titta fram igen! Så underbart. Och det gör det ju inte lättare att INTE längta till studenten! Det är bara två veckor kvar.Helt jävla sjukt..Ja kan inte fatta det asså..
Idag har ja vart ledig och är det imorgon också..Så skönt!! =D Fast imorgon ska ja jobba mellan 7 och 12..Behöver lite pengar eftersom ja bara jobbar en helg denna månad =P
Idag har ja faktiskt hunnit med en hel del!
Vaknade tidigt eftersom syrran gick upp vid 6 och halv sov till 8..Så ja bestämde mig vid 20 över 8 aatt ja skulle gå upp, då har man ju hela dagen på sig att göra ngt :P
Åt en gooood smootie-frukost med te och smörgås även och redan vid 10 så tog ja på mig skorna och åkte in till stan..För en gångs skull så hittade j atvå stora linnen och ett par byxor, men inga skor som ja egentligen skulle ha..Behöver det nu till studenten men ja får väl åka in i helgen eller någonting..
Kom iaf hem vid halv 2 och då satte ja mig på balkongen..Det är lä där så det var jätte varmt.. Sitter iof fortfarande kvar där nu..Men ja lyckades att få lite gjort, lite religion och filosofi..Skönt..så slipper ja göra så mycket i helgen =)

Men nu är det så att ja har bränt mig på ena sidan av ansiktet =/ Det är ju inte snyggt, så nu försöker ja sitta med andra halvan mot solen! hahha..
Ikväll ska ja laga en GOD middag för mamma, syrran och viktor..Mamma fyller år imorgon och vi är ensamma idag så ja tänkte överraska henne med en god buffé..Får se hur det blir =D hoppas hon gillar det iaf!!

Nej nu måste ja ner och handla, för ja glömde handla lite saker till maten som är ganska viktiga så ja..Får skynda mig lite..Men ja skriver sen hur maten och kvällen blev =D

Hoppas alla har haft en lika bra och underbar dag som ja har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0