1.a Maj!

God morgon, god morgon!!
Jaa, va ska man säga.. Har inte skrivit på länge men det har inte hänt så jätte mycket heller för den delen såå..:P hehe
Eller jo igår hade ja studentskiva..Det var hur kul som helst, tror inte ja har dansat så mycket på aslänge!! =D
Fy fan va sköna alla i min klass är!!
Började med att ja va så icketaggad som fanns.. Ville verkligen inte gå, va på skit dåligt humör och hade en så stor lust att verkligen skita i allt och bara va hemma men ja hängde med iaf, eftersom det var ju faktiskt min egen skiva.
Ja o mamma åkte in till stan o mötte upp jossan me familj där och även min lilla pappa.
Kom till Chaplins-bar där vi skulle ha festen vid 7 ungefär och då var det mingel och så skulle man kolla vart men skulle sitta o så..
Fick ett trevligt litet bord med bra sällskap =D
God mat blev det också, skagenröra till förrätt, oxfilé med potatisgratäng och sen "glass" med jordgubbar..mums ;)
Ljudnivån vid maten var väl kanske inte riktigt den man har hemma :P hhaha en hel del sång och skratt :D
Föräldrarna fick dra vid typ 10 och då blev det PARTY på hög nivå :D
´Dansade och sjöng kareoke hela kvällen..Hade verkligen en grymt bra kväll..men vid två hade ja så ont i fötterna att ja ville dra hem.. Fick åka själv igen (som vanligt :P) men hade telefonkontakt me lilla jossan =)
Och på vägen hem så blev ja typ förföljd av nån..SÅ JÄVLA LÄSKIGT!!! Trodde ja skulle dö..Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, höll på att börja gråta :( Så ja sprang hela vägen hem sen..hahhaa
Skönt att sätta nycklarna i låset sen, för att lugna nerverna liksom..
Men annars var det lyckad..
Inte för mycket att dricka, alldeles lagom och det glädjer mig :D

Nu ska ja hoppa in i en dusch, har precis käkat lite frukost och sen ska ja sätta mig ute och sola på balkongen innan ja beger mig till min lilla pappa..
Men ska ta det lite lugnt först :D
Sen imorgon blir det landet över dagen me syster och moster =) Mysigt!!

Ooo det är Maddicken på tv nu :D hhahaa va länge sen ja såg den.Kanske ska kolla lite innan ja hoppar in i en dusch :P får se hur ja gör..
Ha en bra 1Majs dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0