trött!! :P

Det är LOV!! =D Wiie va skönt allstå! Behöver det känner jag, även fast det typ var lov nyligen så känns det väldigt skönt med det.. Fast påsken ligger sjukt tidigt i år, synd =/ hehe..Är ju så kallt och så,så fattar inte att det är påsk..Då ska det vara varmt och skönt, inte snö och kallt =/

Jobbig dag i skolan, pallade inte att göra någonting så satt mest och gnällde om jag ska vara ärlig :P haha..Tror inte mina klasskompisar tyckte om mig så mycket idag haha stackars dom :P
Efter skolan åkte ja och mötte upp Ciccie, Viktor och Erik..Syrran skulle köpa lite dricka till mig tills imorron plus att jag skulle ge henne hennes påskägg ^^, Det är en tradition att vi ska ge varandra ett ägg..Lite roligt tycker ja! =)
Sen tog vi en fika på 7-eleven..Mums :D
Efter det så drog vi hem till Viktor där dom redan satt och drack öl, (Erik och Viktor)..Var där ett tag tills mamma ringde och sa att vi skulle ut och käka så ja mötte upp dom nere på Thai-krogen i närheten hemmet, sen efter maten drog ja tillbaka till Ciccie och dom..Hade sjukt trevligt..Blev lite cider och öl och så spelade vi lite poker..Nice nice ;)

Imorgon blir det utgång! Även fast ja jobbar imorgon,lördag och söndag så hänger jag med..Blir inte sent för mig (eller ska försöka iaf, vet ju aldrig hur det slutar) men förhoppningsvis blir det någorlunda tidigt..
Är sjukt trött nu, haha.. Gick upp kvar över 6, så ska väl kolla klart på "Be cool" på 6-an och sen se om det är något annat se värt annars så tror ja att ja går och lägger mig..

Hoppas ni haft en bra dag idag också, i kylan och allt =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hej Älskling!
Såg ditt mess nu, hade däckat igår.. Jag hade också supermysigt igår, kul att du var med!
Dt tyckte V också! ;)
Ses på måndag!
Glad Påsk!
Älskar dig!

2008-03-21 @ 10:59:20
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0