sliten?

Ojojoj.. Har lite pannknackning idag faktiskt :P hehe.. Men man får väl skylla sig själv =)
Hade trevligt igår, fast ja fick åka hem själv ..igen.. som vanligt typ hah..
Eller när ja gick ifrån stället så gick ja själv och sen satt ja nere i tunnelbanan och väntade på den så ringde Jossan och Anthon och ville att ja skulle med dom till donken.. Så ja fick gå upp igen och höll dom sällskap.. Men sen så va dom så gulliga och väntade med mig på tunnelbanan och så hade ja telefonkontakt med jossan på vägen hem.. Fast det är ju egentligen inte så säkert..Hon kunde ju inte gjort något ifall det skulle ha hänt ngt.. Men ja hade tur igår också!
Fast ja ska sluta åka hem själv asså, känns ju inte så bra!!
Så nu sitter man här och har precis fått i mig lite yoghurt och ett STORT glas kall mjölk..mumms ^^, riktigt gott!!
Hmm, va händer idag då? ingenting som det känns nu.. Fast ja är lite rastlös så jaa..Vill ju göra någonting..Ska ev träffa Jossan och Anthon ikväll men vi får se..

Tänkte ringa min sjuka lilla pappa nu =)
Have a nice day ;)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

så mår man när man druckit ;)
klart du o jag ska se PS.i love you :)
dethar jag lovat!
puss

2008-03-01 @ 12:09:58
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0