Rättegång.

Omg vilken dag det har varit.. Har varit på rättegång hela dagen..Ganska kul och spännande..=)
Vaknade klockan 6 imorse..Inte kul alltså men jag och Jossan lyckades komma upp rätt fort faktiskt.. Gjorde en riktig frukost beståeende av ägg,kaffe,mjölk,smörgås,kalkon,leverpastej och grönsaker..Riktigt nyttiga kände vi oss =)
Vi skulle vara vid rådhuset vid kvart i 8 men var där redan halv, vilket kan kännas va väldigt tidigt hehe med tanke på att vi inte kom in förrens klockan 9!! Så vi stod ute i kylan i en och en halv timme innan vi kom in..Och det var SJUKT kallt asså..Mina fötter var helt borta, hade ingen känsel eller så..=(
Sen fick vi "inspekteras" utav poliserna där..Och dom kollade verkligen igenom vartenda milimeter på dig och i din väska..ALLT skulle kollas..Helt sjukt egentligen..Men ajja det är ju säkerhet så dom gör ju bara sitt jobb..
Rättegången började inte förns klockan halv 10..Det var på alla de killarna som är dömda för mordet på Riccardo..Lite spännande faktiskt..Kul att se det i verkligheten..=)
Men jag skulle inte vilja vara domare..Måste ju vara hur svårt som helst att dömma "rätt" för alla killarna och vittnerna säger ju helt olika saker, så domare!! Nej tack! :D
Åt världens äckligaste och dyraste sallad till lunch, verkligen inte kul..=/ Har ont om pengar nu också så ja, verkligen inte så roligt =/
När sisra vittnet skulle kallas in så orkade jag inte vara kvar (hade redan hunnit somna en gång) så jag bestämde mig för att åka hem.. Då var väl klockan halv 5 vilket ändå är sent.. Var ju där halv 8 så jag tyckte att jag kunde åka ;P

Så nu sitter jag hemma och bara slappar.. Är jättetrött och verklig inte sugen på att sätta mig och plugga.. Men det ska jag göra senare så jaa..:P
Ska sätta mig och kolla på 2900 Happiness nu..Det är ju roligt =)
Sen ikväll kommer Gossip girl!! :D wiihoo I LOVE IT!! Och det börjar ett nytt program på femman vid 9 som jag också ska se (om jag inte somnar).. Men kommer inte ihåg vad det hette men det verkar kul..Tyävrr är det dubbel avsnitt idag och jag tror tyvärr inte att jag orkar se båda (hoppas att det går i repris i helgen ^^,) hehe

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag men lång som sagt..:P

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja precis =) du med? =)

2008-03-11 @ 18:35:46
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

osthyvlar som inte kan göra skidbackar :D haha fiffigt va? =)

2008-03-11 @ 21:26:15
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Hannah

jag har avrit hela dagen på en företagsmässa! sj?

2008-03-11 @ 22:31:42
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Malin

haha okej.. det är en lååång historia =) vi ville underlätta någopt med matlagning i köket, så bara blev det så :D haha.. vad gör du?

2008-03-12 @ 14:07:17
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0