Påsk

Jaa..Då var påsken typ över..Shit va tiden går snabbt, och så är ju påsken SJUKT tidig i år men ändå :P
Har jobbat hela helgen..Från fredag tills idag..Inte för att ja jobbade länge idag, bara mellan 12-15 så ja är glad.
Hur såg helgen ut då?
Jo i fredags så jobbade jag som sagt mellan halv 11 och kvart över 5.. Sen så drog jag till Jossan och gjorde mig i ordning inför kvällen. Vi åkte till Joel på förfest och va väl där till typ 9 halv 10 eller något..Vi tänkte dra till Huset men det var så sjukt mycke folk när vi kom dit så vi drog till Toxic (som vanligt) i stället..Gick ifrån gamla stan till Toxic i nya,högklackade skor och det var INTE skönt..Hade så ont i fötterna så ja visste inte vart ja skulle ta vägen haha.. Hade grymt kul när vi var ute och blev rätt sent innan man väl somnade ;)
Började halv 11 igen på lördagen..Så jävla seg dag det var..Pallade verkligen inte att jobba men efter ett många timmar var dagen iaf slut.. Åkte hem och hade jätte mysigt med pappa..Vi åt påskmat och massa godis..Jag hade ju fått ett påskägg utav Ciccie och det satt gott..Behövde få lite energi såå =)
Fast jag somnade halv 11 på kvällen..Var så himla trött, men man får kanske skylla sig själv lite?? ;D haha
Och idag har jag som sagt bara jobbat..Gick jättefort..

Så nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt..Lite seg fortfarande :P
Får se va som händer ikväll..Antagligen bara lugn hemma kväll, åker ju till uppsala imorgon med syrrorna :) Det ska bli riktigt mysigt..Hoppas bara att vädret håller i sig =)
Ska ner och vara lite social med mamma och familjen som kom hem ifrån en kryssning idag :P

Men ha en fortsatt trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: andrea

hej gumman! det var länge sen. Hur är det med dig? Högklackade skor kan vara en riktig plåga ibland ;) puss

2008-03-23 @ 17:07:51
URL: http://twistedlullaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0