Onsdag..

Har inte skrivit på ett tag nu.. Får ta och bli lite bättre på det ;P

Hmm..Dagarna som gått har varit bra, lite sega bara.. Inge kul o börja skolan igen efter ett lov kan ja säga :P haha, fast vad gör man inte? Man måste ju..
Fast det har varit rätt lugnt i skolan ändå dom här 3 dagarna så det gör inget..

Kom hem rätt tidigt idag, och hade tänkt att jag skulle skriva lite på min religionsuppsats som snart ska vara klar, hade tänkt att jag skulle ringa en präst och en imam (vilket är ett måste på denna uppgift) men så blev inte fallet.. Jag gjorde inget av det :P haha.. Utan ja kom på att man kunde se 2900 Happiness på datan så jag satt i några timmar och kollade på det, har bara ett avsnitt kvar nu ^^, och det hade jag tänkt att ta sen innan jag går och lägger mig..Måste ju ligga i fas ;D
Fick min studenmössa igår.. Kändes hel skumt alltså, kan inte fatta att det snart är dags =/ helt wierd :P
Men kul var det iaf, den var lite stor men skit samma.. =)

Oooh gud igår somnade jag halv 11!! Fatta vad tidigt!! Så himla skönt, var ju trött och somna på en gång så jag antar att jag behövde det :D hehe.. Det var sjukt skönt, vaknade till och med av klockan och var fortfarande trött..Så får se när man stupar i säng ikväll..

Fick mitt  "månads paket" idag också..84 stycken!! OMG vafan tror dom att jag är gjort utan eller hur många per dag har dom räknat med?? =/ Kommer ju räcka i flera månader :D

Just nu sitter jag och smuttar på en "mojito" som jag fick av Anders.. Den skulle egnetligen vara till maten men blev som en efterrätt i stället.. mumms va gott..Borde göra sånna som drinkar när man ska föra ;) Riktigt goda som sagt..
Funderar på att ta en liten dusch nu, kom ju hem från stallet för en timma sen så det kanske är på god väg =)
Ajja hare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0