Helgen över..igen..

Jag är så himla besviken!! Tappade bort min kamera när ja va ute i fredags.. KUL!! liksom =(
Ja vet ju inte vad den personen som hittade den kommer att göra med alla bilderna och så.. Känner mig riktigt nervös för det.. =/.. Och inte nog med det..Det är ju inte bara ja som är på bilderna utan massa kompisar och så också.. Såå jaa.. FAN OCKSÅ!! Men ja, är man klumpig och lite för onykter så händer ju tyvärr saker..=/

I alla fall..gårdagen va mysig.. Gick i pjamas nästan hela dagen..SKÖNT :D Sen på kvällen va ja med Jossan och Anthon och kollade på melodifestivalen och käka blåbärspaj som Jossan hade bakat.. Riktigt god faktist :D
Idag har ja vart i stan me lill-syrran..Kollade lite på vad hon önskade sig och så.. =) Alltid mysigt att va me henne, när hon är go o glá ;D
Sitter nu och försöker komma på hur min "haute couture"-klänning ska se ut.. Svårt.. Försöker få lite ideér ifrån internet och så.. Men ja ,har fortfarande lite tid på mig att komma på satt.. =)
Måste plugga filosofi också..=/ inte kul.. Konstigt, ja fattar ingenting av det..Heheh är nog inte en sån som filosoferar tror ja hehe.. Prov på tisdag så det är väl kanske dags att göra det ändå..
Ändå ingenting bra på tv ikväll så det får väl bli plugg som gäller..

Nu ska ja gå och ta mig en bit av den färska annanasen som vi har hemma..Mumms ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0