Gäsp!

Trött,trött,trött,trött jaa.. Skulle kunna skriva hur många gånger som helst hur trött jag är :P haha Meen det ska jag inte, det lovar jag..

Vaknade klockan 7 av att grannen spelade nån himla musik..Men hallå!! Klockan 7 på en söndagsmorgon?? Hur dum får man va egentligen..Ajja skit samma..Kunde somna om iaf, tur det..Fast klockan ringde vid 9 igen, skulle upp och jobba..Usch ville verkligen inte det idag..Men som tur var så gick dagen sjukt snabbt. Hann typ inte ens märka att jag jobbade..Kändes som om jag gick dit och sen vände typ..

Kom hem och pluggade, det var liksom det första som jag var tvungen att göra. Verkligen inge kul asså..USCH och fy och blä..Fast det gick ganska bra satt.. =)
Satt och målade min haute couture klänning..Eller kjol och "korsett" som det blev nu..Ganska okej, ingen höjdare direkt men jag orkar inte :P och så satt jag och skrev klart religion. Tack och lov,ska va inne imorgon =/


YES!! Carola och Andreas gick inte vidare i melodifestivalen!! Kunde det bli bättre?? :D Så himla bra! haha Äntligen, där fick hon!
Var bara tvungen att skriva det =)


Forfarande ont i magen.. Vet inte riktigt vad det beror på, som tur är har jag inte lika ont idag som igår och så men lite..Inte kul, vaknade av att jag kallsvettades som en.. Jaa.. Jag vet inte vad i natt..Så himla konsigt..Fatta ingenting haha =)
Meen som sagt, ont i magen fortfarande så middagen (förlåt mamma) bestod av en knäckemacka och apelsin..Det var gott men borde inte äta sånt egentligen, men vad ska jag göra? Var ju inte hungrig såå.. Hehe
Men jag får väl äta hennes goda fisk (eller den såg väldigt god ut iaf) imorgon eller så..=)
Nu ska jag gå och kolla klart på filmen och måla naglarna ^^,


Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

okej =) gdu vad skönt :D haft för dig idag?

2008-03-09 @ 22:20:15
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0