Fotbad,ansiktsmask och hårinpackning!

Precis käkat! Okej maten idag vart inte så god som den brukar vara, men hade inte så mycket fantasi men ja, det gick ner iaf ;)
Jag lagade wok med kyckling och äggstekta ris.. Men som sagt, woken smakade inte som den brukade men det var ändå ganska gott..Eller det tyckte inte lill-syrran som ALLTID ratar min mat :@ Blir lite frustrerad på henne i mellanåt ;P

Dagen gick rätt snabbt ändå, tog mig en långis till ÖB (som ligger på andra sidan prippsbron i bromma).. Handlade lite till maten och så och sen gick ja tillbaka i blåsten.. Höll på att blåsa av bron haha
Men det var en skön promenad, tyvärr så gick ja själv fast det var ändå ganska skönt, fick tid att tänka på ett och annat då..
Kom hem och var lite nyttig..Städade toaletten uppe (som även det var lilla syrrans jobb denna gång men som aldrig har blivit av) och så pluggade ja lite också.. Gick inte så jättebra men ja ska nog göra lite nu..Eller först så ska ja hoppa i ett fotbad och måla mina naglar och ta en ansiktsmask..Kanske även hårinpackning.. Känner att ja vill lyxa till lite idag ;D
Vet inte om ja skulle över till Jossan, hon svarar aldrig så ja antar att ja får va hemma.. Men ska kolla film i sånna fall och göra min "läxa" ifrån Lena också kom ja på nu..:P

Nu roppar mamma på mig, måste ner och hjälpa henne att betala räkningar via internet, haha hon har typ aldrig gjort det förut men jaa..Får väl hjälpa henne med det ;)


JAG SER TECKEN!! Snälla kan inte nån hjälpa mig att stoppa det NU innan det är försent..För det är verkligen inte kul att leva med! Vill inte ha en till som går igenom samma sak!! HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Är det såna tecken jag tänker på???
Är den personen någon jag känner?
Love!

2008-03-26 @ 21:11:29
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0