Bakis?

Haha ojjsan vilken huvudvärk jag har idag..Jag brukar inte ha det, men idag har ja det..Haha men ja får skylla mig själv..Gårdags kvällen var iaf rolig..Träffade lite nya människor som kände folk ja känner osv.. Världen är så lite så ja vet inte vart ja ska ta vägen :P
Började med att vi förade hemma hos Jossan, där va vi ett gäng..Sen så drog vi ut..Även där så träffade vi på lite annat folk som va me oss hela kvällen..
Orkar inte ta allting så detaljerat :P men ja hade iaf en bra kväll..Skulle ta det lugnt men jaa..Blev lite mer än ja hade räknat med :P så inte konstigt kanske att man mår som man mår idag..
Och ja hade lovat att åka in till stan me lillsyrran så det var ju bara att gå upp i tid så att man hinner det också..Vi måste in typ nu för hon ska ha tjejkväll idag så hon ska baka och fixa innan så jaa..Måste va hemma i tid :P

Ja det är väl det ja ska göra idag..Åka in till stan och sen ska ja hem och sova..Eller bara ta det lugnt, inget jobbigt idag asså! Haha fast ikväll blir ja och mamma utskickade så vi får se vad vi ska göra..Men ingen utgång eller alkohol för min del =)
Även uppsala med mamma,lillsyrran och moster imorgon..Mysigt ^^,

Ska ut i solen nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0