Bajsväder!

Usch, va sjutton hände med våren?? Det här är inge kul. Vill inte ha snö och kallt nu..BLÄ säger jag bara.. Usch usch usch!
Och usch var dagen igår. Var verkligen på jätte dåligt humör hela dagen, kände liksom en inre aggression inuti mig hela dagen. Skit jobbigt och det gick ut över allt och alla. Så förlåt mig om du var en som fick stå ut med mig igår!! Hehe
Men idag är det mycket bättre.. Känner mig gladare och piggare och så!
Så hm vad har man gjort idag. Förutom skolan så inte mycket. Kom hem och kollade på 2900 Happiness som vanligt. Nu har jag bara två avsnitt kvar.. Tror att ja kanske hinner se klart dom innan ja ska ner till stallet. Rider ju idag, men ja har inte en sån stor lust, vill inte gå ut i kylan igen... Brr kallt och blött.. Men det kan faktiskt vara skönt ibland att komma till stallet och glömma bort allt..
Sen får ja se hur kvällen slutar..Ska väl kolla på Roomservice och Grey´s Anathomy tror ja.. Sen vet ja inte..

Ska kolla på lite intriger nu ;)
PS. Fick ett jättegulligt påskägg av stora syrran igår ^^, Tack så mycket!! Fast ja ska inte röra det förns på påskafton.. =) LOVAR ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0