ARG,FÖRBANNAD,SUR!!

Jaaadu..Sitter i skolan nu,  har typ håltimme..Eller svenskan börjar om 20 minuter så vi passar på att sätta oss i datasalen som vanligt ;P
Fick reda på att jag inte har rättskunskaps prov imorgon utan att det är flyttat till veckan efter lovet! Wiiho! Underbart..
Då kan jag ta mig tid att läsa ut min bok ^^, hehe


Är på så jävla dåligt humör..Skit sur alltså! Dels pga att det hände saker igår i skolan som sagt..Sen när ja kom hem så blev ja arg på mamma för att dom ska på tallin kryssning nu i helgen och jag kan inte hänga med för att jag ska jobba, vill också =(.. Tycker att det är lite orättvist men bla bla..
Så jag var fortfarande sur när ja vaknade, (somnade nämligen arg) och passade på att skälla ut familjen lite till..Inte bra..
Men har sagt förlåt nu hehe, tack och lov..Fast jag känner mig fortfarande arg, lessen, sur.. Jaa..Lite allt möjligt faktiskt.. Vet verkligen inte vad det beror på men man är inte alltid på topp om ja ska vara ärlig =/=(


PÅSKLOV snart!! Fy fan va skönt!

Ska vara lite social me klasskompisarna nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0