26/3

Jahaja..Solen skiner och jag har ingenting att göra :P haha
Nejmen jag vet inte riktigt vad ja ska hitta på idag..Har redan hunnit vara hos Johanna på mogonen och hunnit kolla på alla avsnitt av 2900 Happiness..Äntligen är ja i fas med alla avsnitten ;) hehe

Sitter och lyssnar på Therese låt nu, och som sagt, I LOVE IT!!

Tror att ja snart ska bege mig ut..Det är ju så skönt väder att ja hade tänkt att ta en promenad till ÖB typ och sen solna centrum..Måste till apoteket =/ så det lär väl bli en ganska lång promenad =)
Sen kanske ja borde plugga lite, nu när ja ändå har tid..
Ska även ha en lite "må bra dag" idag..Ska måla naglarna, ha ansiktsmask, laga middag, ta ett bad och sen avsluta allt detta med en bra film och bok..Det känns som en riktigt bra dag för mig =) hehe Fast egentligen är ja rätt så sällskapssjuk men ingen vill va med mig så ja får väl hitta på någon själv =/

Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Har du Therese låt på datan???
Vill ha!!

2008-03-26 @ 21:12:05
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0