24/3

God morgon!
Jag som trodde att det skulle bli vår nu igen, men nej..När ja vaknade så snöade det IGEN :@ Blä..Har tröttnat på snö nu..Nu jäklar ska det bli vår =)
Förstår inte varför jag inte kan sova så länge på morgonen nu för tiden och framförallt nu när jag är ledig..Vaknade liksom vid 7 men lyckades "sova" fram till kvart i 9.Då orkade ja inte längre så det var ju bara att gå upp :P

Går kvällen var mysig..Spelade bingolotto med mamma och Josephine och sen kollade vi på Miss secret agent 2 :P.. Eller vi spelade inte på riktigt för det fanns inga lotter kvar men vi gjorde egna och hittade på egna priser :P hehe men det var roligt =)
Idag bär det av till uppsala med Madde och Ciccie..Lite girls night blir det ;) Det ska bli riktigt skönt..
Men först måste ja städa på övervåningen..Vi ska åka och slänga massa skit på sopptippen så det är bara att börja röja =/ usch vad tråkigt, men det behövs kan ja säga :P

Nej kanske ska hjälpa till lite nu så att det blir klart innan jag ska dra =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0