19/3

BLÄ!! Usch, sitter och kollar på rent hus med mamma, förstår inte hur människor kan leva sådär. Det är ju äckligt!! Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på alla små, krypande fula djur..Hehe..Tror ja ska börja damsuga mer, för annars så är det inte så stökigt..Jag gillar inte att ha stökigt om ja ska vara ärlig..Fast som sagt, att dammsuga är inte det bästa jag vet :P

Så nu har ja ridit också..Gick bra idag, fick Pivo =) , var länge sen..

Hmm vad ska jag göra nu då?? Sitter nere med mamma, men tänker gå upp nu för ja..Hon är inte så rolig att vara med idag om ja säger så, stör mig på henne...När hon ska fråga massa saker om internet =/ .. OKEJ!! Det är inte hennes fel att hon inte vet det, det är ju nytt och så men ja klarar inte av det i alla fall :P
Ska gå upp och kolla på Grey´s snart..Börjar ju ändå om 10 min så.. :P

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0