17/3 Bio

Idag har ja varit på bio..Tyckte att det var länge sen så jag och stora syrran drog på bio, riktigt mysigt..Vi såg P.S I Love You och den var riktigt bra om jag ska vara ärlig.. både sorglig och humoristisk.. Man blev glad av den och man började tänka "åååhh tänk om någon kunde göra så till mig osv..:P"
Men den var värd att se iaf =) tycker jag..

Var i skolan också..Inge kul alls, hade iof bara två lektioner men jag blev lite sur på en kompis så det var inge roligt alls, men det behöver ja inte gå in på mera..:P
Kom hem och satte mig och pluggade direkt, eller ja..Kom hem vid 9 så i en och en halv timme har jag pluggat nu..Så ska kolla på veckans avsnitt av 2900 Happiness på datan nu.Eller börja kolla iaf, får se hur många jag orkar med idag.. Måste läsa lite rättskunskap iaf innan jag somnar.
Ska träffa pappsen imorron, alltid kul =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0