16/3

Så var det söndag igen..
Helgerna går så himla snabbt, eller inte bara dom utan veckorna också för den delen :P
Så,vad har man haft för sig denna helg då? Ingenting typ..Väldigt skönt faktiskt =)
I fredags så hade vi middag med några kompisar till oss, blev Let´s dance kollande och en riktigt god middag plus lite vin,cider och öl. Väldigt trevligt faktiskt!
I lördags var jag och pappa i farsta centrum lite på dagen. Gick omkring och strosade lite, kollade i affärer och tog oss en fika. Myspys, hittade dock ingenting =(. På kvällen kom en som heter Mats över och vi gjorde en god laxpasta ^^, och kollade på melodifestivalen.. Tyckte nog att rätt låt vann om jag ska vara ärlig, men jag gillar inte Charlotte Perrelli överlag men låten var bra iaf.
Idag så har det ju varit ett underbart väder. Jag och pappa skulle träffa farmor men hon orkade inte så vi åkte själva till brostugan och satt i solen och tog oss en fika. Så himla skönt var det! =D Kändes verkligen som vår!!
Sen åkte ja hem till mamma där moster med en av kusinen var på besök, skulle fira lill-syrran.. Dom var här ganska länge..
Nu har jag precis ätit lite mat, ska kolla One tree hill som har säsongs premiär idag :D wiiho!
Så ska kolla på det nu plus en massa plugg =/

Hoppas ni haft en bra helg och dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0