14/3 Morgon.

God morgon!
Gud vad gott jag har sovit i natt hehe..Riktigt skönt, var faktiskt jättelänge sen ja sov så gott ^^, men ja var ju rätt så trött igår också så det kanske inte var så konstigt..
Men det är bara så synd att ja vaknade halv 9, har liksom sovmorgon till 12.. Men men va gör man inte... Hehe
Passade på att göra mig en god frukost som jag precis har ätit så nu är jag mätt och belåten =)
Ligger i sängen och bara tar det lugnt, lyssnar på svenska favoriter..Ganska bra låtar som spelas nu på morgonen, gillar alla schlagerlåtar som spelas nu :D
Funderar över va ja ska ha för kläder på mig hehe, känns som om ja inte har något snyggt att sätta på mig, allt är så himla "vardagligt" ;P
Men jag hittar nog något..

Händer idag då förutom skola till 20 i 4..Jo ja ska ha middag hemma hos pappa..Några kompisar till oss ska komma över vilket ska bli riktigt trevligt! Var länge sen som ja träffade dom..Blir väl lite vin och cider, god mat och massa skratt och prat =) Me love!
Sen då, resten av helgen..
Ja har faktiskt ingenaning sådär..Eller jo, melodifestivalen finalen imorgon kväll såklart!! Ja och pappa ska försöka träffa farmor  lite också, hon blir alltid så glad när man kommer förbi på lite fika, hoppas det blir fint väder så att man kan sätta sig ute någonstans och ta en =), måste plugga också..Var lite slarvig med det igår..Orkade inte plugga så jag ligger lite efter nu känns det som..Men men får väl skylla mig själv :P hehe

Nej nu ska ja nog ta en dusch, skulle vara skönt ^^,
Ha en bra dag everybody! ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

oh okej =) så du har testat båda två?

2008-03-14 @ 09:22:12
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0