Vårruset

Japp..Då har man gjort det också! Ja har nämligen tagit min "oskuld" med att springa ett stort lopp med massa människor :D haha...Sprang nämligen vårruster idag med jobbet..Det var riktigt trevligt faktist.Och jag sprang HELA tiden, stannade inte en enda gång, och det trodde jag verkligen inte att ja skulle göra..Så ja är riktigt stolt över mig själv..Måste nog tacka mina arbetskamrater för det..Vi pushade varandra om man säger så..Hahah.
Kvällen var iaf mycket lyckad..Det var lite uppträdanden och Peter Sipen var den som snackade och så..Hahha..Man fick även en jättegod picknick på köpet som vi alla delade på..Det var mumsigt, kalkonwraps ;D haha
men jag tycker iaf att det som sagt var lyckat..
Har precis duschat och är så trött i hela kroppen..Vill bara sova nu så det är vad ja ska göra..Och det ska bli riktigt skönt, känner att ja förtjänar det ;) haha

Och ja hoppas att morgondagen blir lika lyckad som denna :D
Fick faktist höra ett bra uttryck igår och det tycker ja att alla ska tänka varje morgon innan de stiger upp, nämligen
"Det är bara jag själv som kan bestämma hur min dag ska bli, inte någon annan"
Så om du vill att det ska bli en bra dag så blir det det om du ställer in kroppen på det ;D haha
Nej ska sova nu..God natt alla glada och trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0