över nu!

Shit, nu har ja tagit studenten.. Jag kan inte fatta det..Det är så stört sjukt att det inte ens går att förklara..Kommer nog ta ett tag innan jag inder att ja inte kommer att gå tillbaka till skolan igen och inte sitta i dom där klassrummen och snacka me alla underbara människor.. Kommer inte ens att träffa alla igen känner ja.. Alla åker iväg hit och dit och det kommer bli svårt att kunna träffas, men ja ska verkligen försöka, ialla fall med dom närmaste..
Men går dagen var iaf helt underbar.. Från början till slut..
Började med champangefrukost vid halv 10 i skolan..Och då var det dags att skriva i allas mössor hit och dit så det vart ett jäkla spring =D hahha..Men det vat kul kan ja säga..
Sen var det det gamla vanliga, skolfoto, evenemang i sporthallen och snack i klassrummet.. Men när vi va i klassrummet så fick ja först ett diplom eftersom ja och amanda kom två med loggan på företaget, men sen fick ja även ett stipendium ifrån UF för att ja hade varit den som verkligen hade jobbat igenom allting och kämpat på bra osv..Kunde inte fatta det, så ja börja böla såklart =D hahha men ja va så lycklig..
Vid 2 skulle vi springa ut och det var KAOS kan ja säga, aldrig varit med om någonting liknande alltså..Helt sjukt!!
Och det var ju inte heller det lättaste att hitta sin familj ibland ALLA dessa människor men tillslut så gjorde jag det när ja hade irrat omkring där på parkeringen ett tag hehhe..
Sen var det dags för att åka flaket dåra..Och det vart ju också kaos..Vi höll inte på att komma iväg för att vissa inte kunde lyssna och kliva av men jaa..efter typ en timma så kom vi iväg iaf och då vart det blött och trevligt..Eller förutom att någon putta in mig så att ja ramla in i musikanläggningen och skadade mig lite, men det gick ganska bra =)
Blev sedan hämtad med biuken i sumpan för att komma hem..Kom hem lagom blöt på både insidan och utsidan ;) och ja kan ju säga att ja lukta som en j*vla alkis alltså USCH och fy hahah. Så det var ju bara att hoppa in i en dusch och sen komma ner och hälsa på alla kompisar och släktingar..
Och det var så kul att se alla och jag var så himla glad..Alla mina nära och kära var där så det var underbart..Och maten var det godaste ja hade ätit på länge..Mums ;) så det har ja kvar lite hemma som ja kan äta nu ett par dagar framåt ;) hihii
Sen på kvällen hade ja huvudvärk som en gris men ja lyckades iaf hänga med in till Josefina på djurgården ett tag med några tjejer ifrån klassen..Och det var trevligt men ja va som sagt trött och hade huuvudvärk så min kväll slutade klockan 1..Kanske lite tidigt men ja orkade verkligen inte..
Ja kände att huvudsaken var att ja fick vara med alla underbara människor och få fira min dag..
För denna dag kommer ja ALDRIG att glömma!!

Så nu vill ja bara tacka alla som kom och gjorde min dag möjlig!! TACK TACK TACK!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0