Tjohej

Ja har tråkigt..Ingen vill vara me mig hahha =( Fast iof inte så konstigt, har för det första inte frågat någon och sen så kom ja typ precis hem till solna igen..Efter en ganska trevlig vistelse hos pappa lilla..
Var iof inte det bästa eller roligaste sällskapet alls denna helg, men men..Man kan inte alltid vara på topp..För ja känner mig inte särskillt happy just nu men men =/ Det går nog över...
Ser inte fram emot denna vecka särskillt mycket..Jobb varje dag fram till och med söndag såå ja, mycket att göra..Men det är pengar iaf hehe =)
Så ska snart gå ner och börja laga lite mat som ja kan ha i veckan, frysa in och så eftersom ja kommer hem så sent varje dag orkar ja inte ställa mig och laga då hela tiden :P
Imorgon blir det en mysig kväll med syrran hoppas ja..Eller vi har bestämt att vi ska gå på bio så innan det blir det middag på stan och sen bara raka vägen hem i säng antar ja (iaf för min del eftersom ja jobbar.)
Tror nog även att ja ska krya ner i ett bad och bara koppla av..Fortsätta läsa min bok och bara njuta av ensamheten och bara ta det lugnt och ta hand om mig själv lite..Kan behövas ibland faktist..Tänkte först att ja skulla ta mig en promenad och handla lite men det är inte så varmt så får handla imorron eller så.. hehhe
Nu gäller det bara att komma på vad man ska laga, har lagt fram lax,kyckling,räkor och köttfärs så vi får se va ja kan hitta på för ngt smaskigt ;) hehhe
Nej nu är det dags att börja göra lite nytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0