Sol, vind och vatten..

Kortis dag idag =) bara någon timme typ..Eller fick bara reda på betyg på de två lektionerna som ja hade vilket gjorde att ja kunde dra redan vid halv 12 ifrån skolen =) Så himla skönt..Och eftersom det var så tidigt så passade ja på att gå till banken och sätta in mina pengar på nordea..Hihiih såå det gjorde jag, kändes skönare att ha dom där än att gå och släpa på dom löst :P
Sen åkte ja in till stan och kollade på studentpresenter osv..Mötte även upp min lilla Katta =) Hon ville ha några skor så vi gick väl mest runt och kollade efter det och vi hittade två par tillslut =) Och eftersom solen inte är särskillt sval så orkade vi inte gå runt så jättelänge så vi gick gill gallerian och köpte oss varsin yoghurtglass och satte oss nere vid vattnet i kungsan..SÅ mysigt!!
Tänkte ju nämligen passa på att spendera så mycket tid som möjligt med henne nu innan hon ger sig av den lilla skiten! Lämnar mig här i sthlm medan hon åker ner "ditåt" hhaha ;D Men hon är schysst nog att åka dagen efter min student så ja blir glad att ja får ha henne hos mig =) Glädjer mig så mycket..
Sitter nu på min favvoplats,nämligen balkongen ;) hahah och solar BARA benen, känner att resten av kroppen behöver vila lite :D haha
Ska snart (eller om en timma) dra ner till jobbet, är kvällsmöte med middag och allt..Skit skönt att man blir bjuden på mat samtidigt som man får betalt och inte nog med det..Det är OB också :D hahah
Ska fortsätta med min lilla bok nu,har faktist lyckats läst ut den andra under helgen ;) hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0