Sex and the city

Ja, nu har man vart vaken i typ 16 timmar i sträck, inte konstigt att man känner sig lite trött haha..Min kropp är inte van vid att vara det haha plus att ha jobbat hela dagen på det. Så ja, är rätt trött nu om ja ska vara ärlig.
Men ja kom nyss hem ifrån en lång arbetsdag och sen en mysig kväll me syrran i stan..Den blev dock inte riktigt som ja hade tänkt mig hehe..Var ju så grymt sugen på en subway macka när ja kom ifrån jobbet och tänkte att "gud va gott det ska bli" typ..Så ja mötte upp syrran utanför bion efter jobbet eftersom vi skulle se "sex and the city" filmen..så vi hämtade ut våra biljetter och började gå ner mot subway.Och ja LOVAR att vi var där 19.59 men jaa, dom hade stängt!! Skulle ju stänga 8 men dom hade redan stängt och vi såg inte en enda människa i butiken så dom måste ha stängt långt innan det att vi var där iaf hhaa. så FAN också tänkte ja då..Där sprack min middag haha..Så ja vart lite sur dåra så det fick bli en macka ifrån hemköp istället men det gick väl ganska okej det med..
Sen vart det bio!
Och den var underbar!! Säger bara att SE DEN, absolut. Framförallt om ni gillar den serien för filmen bjöd på en hel del skratt och kanske några tårar? ;) haha

Nej nu är ja jättetrött så ja har bestämt mig för att krypa ner i sängen med min lilla bok och sova en riktigt god sömn, hoppas ja på iaf haha..Sen blir det jobb imorron med, men börjar inte förns 2 så det blir lite sovmorron ^^, och sen allsång med syrran på kvällen =)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0