Seeg.

Ännu en dag har gått..Tiden går så fort så fort, fast denna vecka har faktist inte gått så jättefort, känns ju som om ja har hunnit med en hel del! =)
Gårdagen var mysig..Dock så började den inte helt perfekt..Det spöregnade nämligen ute när ja kollade ut genom fönstret på morgonen så det var ju inte direkt något roligt väder som man vill ta sig ut i..Och eftersom ja vaknade ganska tidigt så bestämde ja mig för att va lite "nyttig" och gick igenom lite lådor på mitt rum..Hann med några stycken men det är moooore to go haha..
Hade bestämt me Jossan att vi skulle mötas vid bromma för att hon skulle köpa en mobil så det var ju bara att sätta på sig tjocktröja och ta med mig ett paraply och traska ut i regnet..Som tur var så slutade det regna som värst när ja gick =)
Så vi gick omkring bland onoff och siba och kollade lite och hittade tillslut en bra mobil som dög för fröken ;) haha men den var skitsnygg faktist..
Efter några timmar där ville vi åka hem men vi missade precis bussen så vi fick vänta en halv timme på nästa och då gjorde vi ett litet besök på flygplatsen :D haha..Och där va en SKITsnygg kille som var säljare men när han öppnade munnen trodde vi att vi skulle dö!! HAHAHA VÄRSTA bögrösten haha..Vilket inte stämde in på utseendet om man säger såå..hehhe
Tillslut så kom vi hem iaf efter ett tag i solna c också =)
Sen så red ja min sista ridlektion på huvudsta också, lite synd men men, kan ju inte vara trogen hela livet heh
Direkt efter den var det hem till jossan som kosen styrde..Vi åt en god och mysig middag och förade för en liten utekväll nettan,jossan, ja och camilla..
Kvällen vart väl halvt lyckad,skedde lite insidenter mitt i natten men ja har ingen annan än mig själv att skylla på..för mycket att dricka med andra ord..

Så idag har ja bara seeegat framför tv-n med anna..Myspys var det..Fast ja va ju tvungen att åka och hämta betygen i skolan men det gick fort..
Nu sitter ja i soffan och ska ta mig ett bad och sen ska ja väl typ bara fortsätta kolla tv..och det kommer definitivt bli en tidig kväll för mig idag haha..
Hejsvejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0