bra blandning?

Mitt huvud är kaos..Ja vet inte hur ja mår ja vet inte va ja ska göra, känns som om ja inte vet va det är som händer..Eller det gör ja inte heller men iaf..Dagen har varit lugn men bra..Har fått tänka en hel del vilket har gjort mig rätt så känslomässig..Har även kommit lite tårar då och då men sånt är väl livet =(
Jaja.
Ja mötte upp Pernilla och åkte in me henne till stan ett tag på dagen, var planerat att Jossan och Anthon skulle komma dit men det gjorde de inte så Pernilla åkte till solna medan ja åkte till syrrans jobb på båten ett tag..Tog en jävla timma för mig att komma dit ifrån cenralen vilket egentligen skulle ta max 30 min men ja irrade omkring åt tjotahejti men lyckades tillslut komma dit lagom sur och varm =/ haha
men sen satt ja där me syrran till halv 6 och då åkte ja hem..
Så nu har ja precis ätit mat och ska börja göra mig i ordning för att dra till Jossan..Får se hur lugnt det blir ikväll men ja är så himla trött så för min del blir det nog inte så sent om ja ska va ärlig =) Men ja lyssna på "det är över nu" och ska samtidigt försöka få mig på bättre humör, jo men det är ju verkligen en bra blandning :P haha..Ajja men ja får skylla mig själv lite heheh..
Så som sagt, klä på mig är va ja ska göra nu iaf ..

Ha en trevlig ikväll =)

Senare
Blev lite gladare men inte direkt piggare haha men ja drog mig iaf hem till Anthon och Jossan.. Där satt vi och spelade kort..Vi va ett litet mysigt gäng som va där =) nämligen Pernilla,ja,Jossan,Nettan,Anthon,Jabok,Axel och Davve..  Ja hade riktigt trevligt förutom att ja va så GRYMT trött så ja kan inte ha varit ett så roligt sällskap men iaf :P hahha
Trodde att ja skulle bli tidig i säng men det blev ja inte..Kom hem klockan 3 haha och då kan ja väl bara säga att ja somna som en stock på en gång ;) haha
Men det var iaf en trevlig lugn liten kväll det där med mina käraste =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0