Varmt

Ännu en varm och solig dag avklarad dåra..Det är verkligen så skönt när det är sommar, man kan vakna när man vill..Äta frukost huuuuur länge man vill och bara lata sig med andra ord..Sånt gillar lilla jag =)
Vakna tidigt som vanligt och tog min lilla frukost ute i solen på altanen hemma hos pappa..Det var skönt att bara ta det lugnt, det gjorde vi igår med..Åkte och bada och så när pappa hade hämtat mig men tyvärr var inte solen framme när vi badade så det var lite kallt :P hehe
Men som sagt..Dagen har ja spendat på bryggan nere vid vattnet i solna me systeryster och viktor..Väldigt mysigt tycker ja..sen lagade ja en god middag för dom.. Är faktist mycket roligare att laga mat när det är fler som ska äta kan ja säga hahha =D
Väntar just nu in Allsång på skansen och sen får det bli morden i midsommar..Med andra ord..En riktigt trevlig kväll med mina nära och kära =)
Fortsätter att spendera min tid med nära och kära även imorron..Ska bli mys att strosa runt i city med lillsyrran imorron och avsluta kvällen hos pappa =) Alltid kul!!
Ska gå ner nu och göra de andra sällskap..
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0