Sooool :D

Ja är trött hahha..Tror att man blir rätt trött av att sitta ute i solen hela tiden.. eller??
Men ja tror att det är något konstigt med min kropp..Så fort ja är ute och sen kommer in vill ja bara sova, är jätte trött och mår lite illa.Nu har ja inte ens suttit ute länge och kan inte ha fått solsting redan nu..Eller, för det går väl inte?
Ajja vakna såklart vid 8 idag igen!! Men fan tänkte ja och somna till min stora förvåning om och vaknade vid 10 i stället..Var fortfarande trött men såg att vädret var fint så ja gick upp..Åt min mysiga frukost ute på balkongen med samtal ifrån alla möjliga i familjen :P hhaha..Konstigt att alla ska höra av sig på samma gång haha..men det var ändå trevligt att få snacka av sig lite..
Nu sitter ja och väntar på att pappa ska ringa och säga att han är påväg..Ska tillbringa min kväll med honom =) måste ju passa på när man är ledig och ingen är hemma :P hahha.. Kanske ska dra och bada snackade vi om men det beror på när han kommer som sagt =)
Ska ner igen och pressa lite till i den sköna solen..En latte och mina super goda biscotti är vad som står på tur för min del :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0