ont i magen

ska det bli en dag på stranden idag eller inte? :D haha ja hoppas det. eller ja tror att det kommer bli det. sitter och väntar på att Anna ska komma hem så att vi kan gå ner och lägga oss nere vid vattnet och bara mysa! Så hon får skynda sig lite nu tycker ja ;)
har inte sovit gott inatt. har typ åkt på någon slags matförgiftning eller så, eller iof så är det inte fullt så farligt men ja har sjukt ont i magen och har bott på toa typ hela natten.vet verkligen inte vad det kan vara av. åt kyckling i söndags och efter det mådde både ja och pappa illa men det hände ingenting, det kom typ igår på jobbet så ja vet inte.. men ja mår inte så jättebra om man säger så,min lilla mage värker :(
men vädret som var så fint när ja gick upp verkar vilja mula på sig lite, inte för att det gör så mycket men ändå. vill ju att det ska va soligt och skönt när ja äntligen är ledig hehe. men det är ju bara idag sen jobb till fredag. men ja överlever!
får se om Jossan vill hitta på någonting me mig ikväll, det skulle va mys eftersom ja inte sett henne på sjukt länge så saknar min plutt nu! får försöka övertala henne lite ;)
nu ska ja fortsätta sola och läsa min STORA,tunga bok haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0