FUCK!

Usch, idag är det verkligen inte nån rolig dag.Varkan psykiskt eller fysigt. Har vart dålig "psykisk" hela dagen,men inte lite mycket fysiskt..
Kan ju börja med att ja försov mig imorse vilket gjorde min dag lite stressad haha. Vaknade av att mamma skrek på mig klockan kvart i 7 och sa att ja hade försovit mig och då var det som ett skott i baken på mig hade utlösts för ja fick fnatt. hoppa upp ur sängen och slängde på mig kläder och sen var det bara att springa till jobbet. började ju 7, och det sjuka av allt var att ja hann! hah kan inte förstå det. Stämplade in 06.58 såå..2 minuters marginal också :D haha
Men ja.. det var kanske det enda som var "roligt" eller va man ska säga för annars mår ja piss.
Jobbar hela tiden och det är ju inte så kul när det är fint väder men det gör inte så mycket för ja har jobbat med ett grymt skönt gäng hela veckan och har haft det skit kul.Men ändå så hjälper inte det hur ja mår. Det enda ja vill göra är att gråta, vet inte varför men ja känner mig verkligen inte bra. Jag orkar inte.Ju mer ja tänker på hur ja har det ju jobbigare blir det.
Det är inge kul och ja vet inte va ja ska göra.
Ja har tröttnat på att sitta hemma, vill ut och hitta på saker men inga är hemma eller kan/vill träffa mig.
Asså fan, ja orkar inte Måste ju vara en glad och possitiv människa på jobbet men nu orkar ja inte spela mer. För det är jobbigt, det tar på mig! Varför kan inte allt bara va som det var förut?eller att ja blev annorlunda?
Om det fortsätter såhär så ger ja upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0