12/7

Ojjoj..Trött igen.Hahah Faaast det är ju kanske inte så konstigt eftersom ja har jobbat sen 7 imorse och vart vaken i 15 timmar eller vad det nu kan vara :P Så sängen står på tur för min del iaf =)
Har haft en mysig kväll med Anna idag..Vi möttes upp direkt efter jobbet och gick och handlade lite inför maten..Det fick bli en god kyckling och fetaost sallad som vi tänkte ta med oss ut..För vi skulle ha en liten mysig picknick tänkte vi eftersom vädret var väldigt soligt och fint. =) Så vi gjorde i ordning den hemma hos mig och sen tog vårt pick och pack och gick ner till huvudstafältet och hade en väldigt mysig middag med lite vin och mycket solsken och VÄLDIGT god sallad om ja får säga det själv (a)
Sen drog vi hem till mig och kollade lite film =) och åt glass med massor av färsk frukt..Mmmmm va gott det var..Det var en blandning mellan vindruvor,plommon,kiwi,jordgubbar,persika och päron =D

Men nu är ja ensam igen, ska jobba imorron också men det är bara tre timmar så det ska bli skönt..Sen ska ja tillbringa resten av dagen med min kära stora syster i vällingby och får se va klockan blir när ja kommer hem så då kanske lilla syster kommer förbi kan man kanske hoppas =)
Ska strax krypa ner i sängen och kolla på filmen på 4-an eller läsa min lilla bok hehe..Fast först ska ja dricka upp min varma mjölk som ja har framför mig och smaska i mig resterna av frukten =) För varm mjölk är faktist riktigt gott, tror det eller ej, det är ingen myt eller något konstigt med det som det verkar vara i vissa filmer..Det är som sagt riktigt gott faktiskt :P
Men sov gott allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0