11/7

God morgon!
Kan verkligen inte förstå hur ja kan vakna så tidigt när ja är ledig..Både idag och i onsdags gjorde jag det..Ja vaknade vid 8 och kunde verkligen inte somna om.Fattar inte!! Vill ju sova ut när ja kan men icke..Min kropp verkar inte vilja det :P hhaa
Men som tur är,är det ju fint väder så man kan sitta ute på balkongen och sola och läsa lite =) Det är alltid mysigt..
Började dagen med en god frukost bestående av ägg-smörgås och yoghurt med färsk frukt och en latte såklart..Det var verkligen gott..Skönt att kunna lägga ner lite mer tid på frukosten när man är ledig och inte behöva stressa :P Sen tog ja mig en liten promenad runt i huvudsta..Kände att ja ville röra lite på mig eftersom det var så skönt väder och ja inte hade så mycket annat att göra, solen hade ju inte tittat fram ännu så det var ganska halvt svalt ute =)
Och nu sitter ja inne i ett litet hörn,eftersom man inte kan sitta med datan vart man vill längre pga att den inte vill koppla upp sig på det trådlösa =S inte kul, inte kul..
Ska iaf tillbringa dagen nu på balkongen tills Jossan har vaknat så skulle vi inte till stan och kolla lite..Eller det var iaf sagt så men man vet ju aldrig med henne, kanske bangar ;P hhaha
Sen ska ja nog titta förbi syrran på jobbet en snabbis innan hade ja tänkt och bla hämta en liten bok =)
Och ikväll blir det som sagt middag så ja..Lite saker ska man väl hinna med idag iaf hade ja tänkt hehhe..
Ska gå ner nu och sätta mig på balkongen och bara ta det lugnt!
Hoppas att dagen blir till belåtelse =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0