11/7 kväll

Egentligen borde ja inte vara uppe nu :P hahha.Ja borde ligga i min säng och sova som en stock men det gör ja inte..Kom typ precis hem, har ju varit hos min kära kusin och firat hans 20-års dag..Det var verkligen mycket trevligt..Mycket gott att dricka och så himla god mat..Hans mammas killa grillade massa gott kött och de hade gjort en himla god potatissallad till =)
Så ja, ja kom hem för typ 10 min sen.. Ska nog hoppa i sängen snart hade ja tänkt med tanke på att ja börjar vid 7 och det är inte den roligaste tiden att börja dagen med på en lördags morgon tycker ja..hahha.. Ajja men men,sånt är livet..
Vad ja känner nu så har jag fått i mig lite för mycker att dricka för att börja vid 7 på morgonen men ja borde nog klara av det iaf, bara ja tar ett par rejält STORA klunkar vatten nu innan ja somnar så borde det nog som sagt gå bra hoppas ja, annars får ja skylla mig själv :D haha
Men ja hade iaf en riktigt trevlig kväll och ja hoppas det blir fler snart!!
Funderar verkligen på att hoppa i sängen nu och det känns som en bra idé..Har trots allt varit en lång dag ;P
Och ja hoppas inte NI bangar på tisdag,då ska vi ha en riktigt trevlig dag hoppas ja ;D
LOVÈ YOU!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0