10/7

Fan va trött ja är..Kan inte fatta det, tycker att ja borde va pigg när man inte jobbar så mycket, men det är ja inte =/.. Har iof jobbat idag men det ska väl inte göra så mycket tycker ja..Ajja det får bli en tidig sänggång ikväll med ;) haha Somna liksom halv 10 igår och det kände ja att ja behövde :D haha
Haft en nice dag på jobbet,rätt så segt men ändå..Det är ju pengar iaf lite senare =)
Och snart är det helg igen..Inte för att ja kommer att märka det så mycket eftersom ja ska jobba men ändå..Ska iof på min kära kusins 20-års middag imorron..Eller vi ska fira honom så det lär ju bli riktigt trevligt synd bara att ja börjar 7 på lördag så ja får ta det lugnt och åka hem i tid med andra ord. :P och synd är det också att han bor så långt borta ifrån mig när ja ska va här i solna, men skit samma haha.. Det borde ju fungera iaf..

Har kommit på en sak...Jag tror att ja typ ska skicka in ett "sms-flirt" sms till typ aftonbladet..Skulle va kul och se om personen i fråga läser den eller något.Ajja hahha ja får testa och förhoppningsvis få bra respons på det hhahah =D

Ska hoppa in i en dusch nu och sen ska ja sätta mig och bara koppla av med en kopp te och min bok i soffan..Guuud va skönt det ska bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0