Weekend over..

som sagt, shit va fort helgerna och veckorna går fort.. nu är det redan söndag o dags för ännu en vecka i skolan.. man hänger verkligen inte med i svängarna =P haha meen ja börjar bli van!

hm.. har inte gjort så jätte mycket denna helg.. har varit mest jobbat o så..
i fredags kväll vart det som sagt en hemma kväll o kolla på let´s dance.. Det var mysigt tills några vart lite sura på varandra, då stängde ja in mig på rummet som vanligt :P hehe men orkar inte bry mig..
Igår så jobbade ja hela dan eller till 2 iaf.. sen så åt ja en mysig lunch me min kära mor o min lilla skrutt syster.. Vi åkte runt i hela solna kändes det som för att hitta ett mysigt fik o tillslut så hamnade vi på "tre med café" som ligger i sumpan.. Det var ett riktigt mysigt litet cafe tycker ja.. så där lär ja nog äta flera gånger.. Blev bara en liten smörgås o kaffe =)
seen efter det så begav ja mig till Amanda! Hon skulle ha födelsedags middag o "föra" lite innan alla skulle ut på krogen.. ja kom väl vid 5 ngt o så hjälpte ja henne med att göra lassange..den blev faktist riktigt god.. vi gjorde till 20 pers så det var en hel del o göra.. :D hehe
ja va där till typ 10 sen åkte ja hem..var ganska trött efter jobbet o så o skulle ju jobba idag oxå!

började 10.30 idag å slutade 17.15..Så d blev en heel dag på jobbet helt enkelt.!
efter jobbet åkte ja på middag hos farmor min.. hon fyller nämligen 80 år idag! Grattis lilla farmor =)
o hon blev så glad att vi kom på besök..d e alltid kul o göra ngn glad me ens närvaro =)


Nu sitter ja o kollar på  "What a girl wants".. den är bra tycker ja.. ska kolla klart på den sen så ska ja börja läsa en av böckerna ja lånade av farmor.. skrivna av Kajsa Ingermanson.. grymt bra författare! henne rekomenderar ja!
framförallt  "små citroner gula"!

Movie Poster Image for What a Girl Wants











nej men nu är pausen slut så nu ska ja fortsätta kolla på den! ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0