Vart tar veckorna vägen??

Jaa då va det fredag igen.. Shiit asså vad fort veckorna går, de bara flyger iväg.. Ja hinner knappt inse att det är helg förns först att den är slut sen att den kommer igen :P
Liksom snart börjar vecka 5. Helt sjukt!

Så va har man haft för sig då en dag som denna?? Hm skola som vanligt till 1.. Inte så kul men man måste ju =/ hehe
Sen så bar jag och Jossan oss in till staden vår! Jag skulle köpa en present till Amanda som ska ha middag imorron o sen så kollade vi på kläder som vi ska ha på oss nästa fredag.. Men som vanligt så hittade vi ingenting.. Lite trist faktist.. Eller jo det ändå ja hittade var ögonskugga men det var inte så mycket att komma med óm jag ska vara ärlig :P


Eftersom jag inte har haft någonting att göra denna vecka så har ja målat väldigt mycket.. igår tillexempel så målade jag av lill-syrran. Den blev ganska lik faktist, blev ganska nöjd.. Det är ganska svårt att bli nöjd över något som man själv har gjort tycker jag.. Sen så började jag på en ros, men den är inte klar.. Tänkte måla klart den idag samtidigt som ja ska kolla Let´s Dance.. kan visa senare hur dom blev =)
För det kommer som sagt ikväll på tv =D wiihoo! Ja älskar det.. men jag vet inte vem jag vill ska vinna.. det är ganska svårt.. Alla är ju riktigt bra.. och TUR att Uffe åkte ut förra veckan, annars hade det varit en katastrof tycker ja.. men hmm.. Kanske ja tycker att Dilba ska åka ut, gillar inte henne eller kanske Tilde Fröling.. Usch för henne :S =P

Och sen så blir det jobb ihelgen också!! =/ ja orkar inte hhaha.. fast imorron så jobbar ja bara emellan 10-14, så det är rätt lungt.. det brukar gå fort.. Och sen på söndag jobbar ja halv 11- kvart över 5.. liiiite längre dag då med andra ord! Men det är ju 100 % OB dåå såå ;) hiihi
Imorgon kväll ska ja som sagt på middag hos lilla Manda =D ska bli riktigt trevligt.. synd bara att ja jobbar för ja kan inte hänga med dom ut då men jaa.. det får ja väl göra någon annan gång dåå.. :P
sen på söndag fyller farmor 80 år!! REDAN!! haha så vi ska på middag hos henne efter att ja har jobbat.. tycker att det ska bli ganska trevligt, så länge hon inte klagar en massa (brukar bli rätt mycke sånt när man är med henne) :P meeen hon är gammal och gaggig så va ska man göra??

asså ja kan inte fatta! Ja är så pigg hela tiden.. känns inte som om ja behöver sova något alls.. det kan vara skönt men inte hela tiden.. vet liksom inte va ja ska göra, är rastlös på något sätt hela tiden.
Måste skaffa mig en annan hobby eller något att göra nu när vi inte har mycket i skolan..
ska sätta mig och fundera över det snart!! hehe

Meen nu så ska ja gå ner och sätta mig i soffan o hålla resten av familjen sällskap framför Let´s dance! det ska bli myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0