tv-freak!

Ikväll är det äntligen dags hör Gossip girl =D yeaah! hoppas verkligen att det är bra, tror det eller det verkar som det iaf..=P Har längtat lite hehe om ja ska va ärlig..
Känner att ja har blivit ett tv-freak nu för tiden :P haha.. följer massa olika serier och tisdagarna kommer att vara de värsta.. Kommer sitta framför tv-n från 7 till 10 (minst)
meen har man inget annat för sig så måste man ju göra ngt :P

 



Imorgon ska ja träffa Katta =) Det var jättelänge sen vi träffades så det ska bli kul.. Känns som om vi behöver det.. Vi hade tänkt o sätta oss o fika någonstans men ja kan inga bra ställen som har öppet till sent på kvällen, bara café 60 som stänger nio.. Så om någon vet något mysigt café inte allt för långt bort som stänger efter 9 kan väl säga till mig?? =D


Tror ja håller på att bli sjuk =/..  har mått illa nu i typ 2-3 dagar och vet verkligen inte vad det är.. sen fryser ja som en gris också, vill bara lägga mig i ett bad o ligga där i flera timmar.. men det gör ja inte, för det orkar ja inte hahha.. så så lat är ja..
men kanske ska ta mig ett bad där efter 10 ikväll.. så somnar man gott också!

Hade filisofi idag med världens mest segaste och tråkigaste lärare! han är såååå tråkig.. denna kurs kommer att bli så seg att ja inte vet vart ja ska ta vägen.. kommer inte lära mig någonting som det känns nu, för va handlar filisofi om egentligen?? SVAR: INGEN ANING!
så vi får väl se hur detta slutar.. ingen lyssnar ju på honom, fast det är som sagt inte så konstigt...



jag saknar dig, eller inte dig personligen men tiden som vi spenderade tillsammans.. tyvärr..



Jag har även fått i uppdrag att laga mat ikväll till mamma o syster.. Det ska bli ngn wokrätt med kyckling o så.. och ja hoppas att det blir gott.. känns som det, så länge ingen stör mig när ja lagar den så ska det nog gå bra.. För ja är på dåligt humör vilket gör att INGEN får störa mig överhuvudtaget..så lämna mig ifred!!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

filosofi kräver bra lärare, annars är det ingen mening med det ;)
love!

2008-01-29 @ 18:34:49
URL: http://ciccie.blogg.se
Postat av: Ciccie

hon såg verkligen jättetrött ut :P
jag gillar serien hittills ;) just my style!

2008-01-29 @ 20:32:20
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0