Skoooola.. snark

Så var det dags för skola igen... usch ja orkar verkligen inte.. iof så börjar ja halv 12 idag men ändå, va ändå tvungen att gå upp klockan 8 för att ja skulle till läkaren. usch sånt e verkligen inte kul, att behöva gå upp mycke tidigare än va man hade tänkt sig, BLÄ säger ja bara men d e väl bara att lära sig o stå ut med det =P

Gårkvällen blev väl kanske inte den bästa.. bråkade med mamma o så =/, d e aldrig kul men ja kan bli så himla trött på henne ibland att ja inte vet var ja ska ta vägen hehe..
Så ja stängde in mig på rummet o kollade på film istället. Var ngn på kanal 5 o den va faktist rätt så bra, gick o kolla på iaf..

Hmm.. hur ser denna dag ut dåå??! snart ska ja bege mig till bussen för att åka till skolan, känns rätt så onödigt med tanke på att ja bara har en lektion till halv 1 men va gör man inte =/
Sen ska ja nog åka till kista o kolla på skor,känner att ja behöver några nya.. Ska ju till stallet oxå..Har varit jullov nu så ja har inte ridit på två veckor så d ska nog bli ganska trevligt tror jaa... hoppas ja inte får nån tråkig,jobbig idag hhaa., för d orkar ja verkligen inte..


Hade tänkt att ja skulle skriva en liten sammanfattning om 2007 men känner att ja inte orkar d.. Hände iof en hel del men skitsamma.. D tänker ja fortsätta att behålla för mig själv o låta tankarna flyga iväg lite då o då..
Men ja kan iaf säga att det var ett HÄNDELSERIKT år, tror nästan att allt hände =P
Ja fyllde ju liksom 18!! år :P hahah..O en av den bästa tiden var nog när ja va på Åland me mina nära o kära! D va helt underbart, kommer leva på dom dagarna länge!! för dom va helt otroliga =D
o ja tror inte att Viktor vill spela "fuck the bitch" me mig nå mer, han mådde inte så bra dagen efter.. haha jävla klenis ;D iof så tror ja nog att alla va lite sega efter den kvällen om man säger så ;D

    


  Nyår 2007/2008



Ciccie!!
Vet inte va ja skulle göra utan dig.
Tror inte att ja hade orkat detta då, så tack för att du finns!

du ställer alltid upp för mig o även om ja inte är så snäll mot dig så ska du veta att ja alltid kommer att älska dig!

Vet att ja inte visar det  men ja ska göra det mera nu.

Stundena ja får spendera med dig gör mig LYCKLIG!

Du gör så att ja kan få glömma det jobbiga för en stund o bara va mig själv!

Det ja egentligen vill säga är:

JA ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKE! lämna mig aldrig!

4-ever you and me sis <3


Kommentarer
Postat av: Ciccie

tack för dom fina orden kära syster!
älskar dig!!!

2008-01-09 @ 10:26:03
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0