Sjalar klara!

Wiiiie!! Nu har vi äntligen tryckt våra sjalar! =D Dem blev grymt snygga tycker ja, o det var inte så svårt som jag hade trott att det skulle vara :P
Men ja och Amanda stannade kvar hela dagen i skolan och gjorde det, så nu är det bara att säga till om någon är intresserad!!
  

hmm vad har ja mer gjort idag??
Ja har varit i stallet, hade hoppning.. ganska kul faktist, o det gick ganska bra om ja ska vara ärlig.. Oookej det där var inte heller något kul att skriva om :P

Juste (a), ja snodde ett skitballt tyg ifrån skolan idag.. Det var svart med massa prickar i olika färger på.. Och av det så sydde jag faktist kuddfodral till mina kuddar i sängen, eller hittills har jag bara gjort 1 men ja ska göra mer senare..
Tycker att ja har blivit väldigt pysslig av mig nu för tiden.. Först i skolan med sjalarna, sen så har ja suttit o ritat två dagar i rad (och resultaten har blivit bra =) ) och idag så har ja sytt kuddfodral.. Ska ev. sitta och rita lite ikväll senare innan ja går o lägger mig.. Fast idag måste ja egentligen plugga matte, men det känns inte särskillt lockande om ja ska vara ärlig.. Matte C med derivata hit o dit.. väldigt komplicerat om man inte fattar förståss, vilket ja inte gör sådär jättemycket än så länge..


Och sen så kommer det ju en film på tv ikväll med (A), shiit nu har ja kollat på film varje dag i typ en vecka.. Men det kommer så mycket bra som man kan kolla på och den som kommer idag (Jersy girl) har ja inte sett såå... varför inte kolla på den när man ändå har tid??
tycker att det är en bra idé i alla fall.. så blir man lagom trött och somnar på en gång efter det, Alldeles utmärkt
tycker ja!!

Skulle först ha gått ut ikväll.. men ja kände att ja inte orkade det.. Stället kanske inte var det som passade mig bäst och sen så börjar ja halv 9 imorron så det skulle bli lite tråkigt att gå hem tidigt, så ja sket i det..
Håller mig till den 1.a februari!! Då jävlar e d party party som gäller ;)


Jag undrar om jag skulle hoppa in i en dusch nu när ja har en halv timme på mig innan filmen börjar.. och så kanske ja skulle hinna kolla på matten också någongång.. Det skulle underlätta med tanke på att vi kommer att ha ett förhör imorron bitti!
Så därför tror jag att jag ska göra det. Och det är nu! =D

Måste bara säga att ja inte har bråkat med mamma på 4 dagar.. Fett stolt! =D
ÄLSKAR DIG MAMMA!! <3

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Härligt att höra om dig o mamma! :)
Blir så glad!
Älskar dig Sis!
O jag vill ha en lila sjal ;) Dom var ursöta!

2008-01-23 @ 22:48:45
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0