Paket =D

Jag fick paket idag! =D hihi
neej men ja fick massa av mina drycker, o d va fan inte lite hehe.. och det ska hålla en månad?? aa joo sure! det kommer hålla två månader, minst! det är ju hur mycket som helst.. massa olika roliga smaker =)
tog en nu med kaffe smak men den smakade BAJS så nu mår ja jätteilla.. asså usch.. kändes som om ja skulle spy när ja drack den.. var verkligen inte god.. fattar inte ens varför dom rekomenderade den :P haha ingen kan ju gilla den!
så nu får ja se vad det blir imorron =), tror ja ska ta ngn vanilj till frukost, passar perfekt till yoghurten som ja hade tänkt att ta.. sen får ja se vilken ja tar till mellanmål ;) maybe svartvinbär eller persika verkar också god.ska kolla mer sen ikväll ^^,

Snart är det fredag!! wiihoo.. då blir det party party hos Jossan o Anton..eller vi ska föra där sen så ska vi ut.. hoppas att det blir en lyckad kväll..  inte för mycke i dricka bara ;) ska nog köpa ett sånt där bakisbrus, för ja ska ut på lördagen också så ja måste ju orka.. eller då är det fest med jobbarkompisarna.. ska bli trevligt.. middag och så i butiken! yeeaah ;D
o på tal om det.. min kamera är lagad nu så den kommer att komma fram på fredag =) lyckade bilder får man hoppas att det blir! :P

O ikväll ska ja träffa Katta =D det ska bli mys.. vi hade tänkt att sätta oss på cream på karlsbergsgatan o fika o snacka skit.. dom stängde typ 10 såå det har ja tid med.. ska rida också.. det är om två timmar.. undrar vem jag får idag.. känner inte riktigt för att göra det.. men det kostar ju så därför måste jaa.. haha neej så är det inte.. ja rider ju för att ja tycker att det är kul, skönt med lite avkoppling och så...


Håller på och skriver mitt svenska arbete nu..eller man ska skriva ett CV o ja tycker att det är jättesvårt.. vet verkligen inte vad ja ska skriva.. Ciccie hjälpte mig när ja skulle skriva ett riktigt  och då så skulle det ju inte heller betygsättas såå.. inte lika stor press på mig då, iaf inte tidspress... hahha fast det skulle också vara seriöst :P
men får se hur det går..skulle behöva ha det klart idag eftersom pappa inte har någon data hos sig imorron.. o ja ska som sagt dit så jag får se hur ja gör om jag inte bli klar...
MÅSTE helt enkelt bli klar.. får väl sitta uppe hela natten annars, börjar inte förns 10 i 11 imorgon så det är ganska lungt.. i vanliga fall brukar ja börja vid halv 9 så ja är glad.. kommer liksom gå upp vid den tiden imorgon :P
faan måste ju sätta mig och måla på en reklam affisch också till våra sjalar.. ska börja med den imorgon i skolan men jag har ingen idé så ja måste försöka komma på någonting innan dess..


Shit vad tiden rinner iväg.. kom hem vid 1 och nu är den redan 3, fast ja har iof hunnit med en del.. har til och med hunnit städa övervåningen, inte bara damsuga kan ja lova dig :P
så ja har gjort någonting nyttigt idag, tack och lov ;)
fast nu måste ja fortsätta.. annars kommer ja aldrg bli klar!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Japp.. Vi har en jävla massa snö här! :P
Fast nu börjar det bli varmare, så det är mest slask nu! Hehe..var dyngsur om fötterna efter min promenix till ICA :P

2008-01-30 @ 15:22:27
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0