Ont i ryggen!!

Ja har så ont i ryggen asså.. har burit för mycket tungt tror jag, ja känner det. Så just nu skulle ja bara vilja ha någon som var duktig på att massera. hmm undra om jag ska tjata mig till det av mamma senare =) det låter som en bra idé tycker jag. hehe


Fick ett jättegulligt kort idag utan Anna :D blev jätteglad. Hon har varit utomlands hela julen så ja fick ett litet "julkort" eller va man ska kalla det.. blev rätt så avundsjuk när ja lästa va hon hade gjort o så.. Vill också iväg nu.. men ja får vänta tills nästa jul.. Då blir d resa som gäller. och får se om ja åker någonting nu i sommar, skulle va jätteroligt att göra det med några kompisar men ja får se..

Var inne i stan idag efter våran långa svenska lektion. 1 timme o 50 minuter!! asså ja fattar inte hur man kan ha en sån lång lektion, d e helt sjukt. man orkar ingenting verkligen o så på en fredags eftermiddag. hur motiverade är folk på en skala då egentligen?? NOLL!! haha
men vi fick faktist sluta lite tidigare så jag drog som sagt in till stan o kollade lite. Hittade faktist ett par byxor som passade mig, vilket inte många gör nu för tiden men men =/ så ja blev glad. Det var på REA:n också, ett par "Replay" jeans för 390, hade kostat 1299:- så ja tyckte att ja gjorde ett kap där =D (även om inte mamma va så happy kanske med idén att köpa nya byxor men ja måste faktist ha något på mig :P )
Sen fick ja ju handla mat hem till middagen idag, d va dock inte så kul.. haha men då så bestämde vi oss för soppa så nu så väntar vi på att bröden (som ja bakar) ska jäsa klart så att vi kan äta dom.. OOOH ja älskar verkligen ny bakat bröd. Det är så himla gott.. kan frossa i mig det verkigen, ibland är det faktist godare än choklad, eller Neej tror nog inte det förresten. INGENTING går upp mot en god chokladbit =D


Gårdagen blev faktist rätt lyckad. höll på med vårat företag hela dagen och vi fick reda på (eller vi bestämde att vi)ä skulle trycka våra sjalar själva , jag och Amanda. Så nu har vi bestämt att vi ska ha en heldag i skolan på ondag och trycka. För det bästa med detta är att vi får allting ifrån skolan, all matrial och allt. vi behöver bara köpa tyg men allting annat som vi beställde igår betalar skolan till oss :D det är SUPERBRA!! :D blev jätteglad för det svaret. Så det gjorde min dag.
Sen efter skolan så åkte jag till min kära pappa. Vi åt en trevlig middag och hade en mysig torsdagskväll tillsammans. Kollade på film och så, som vi alltid gör men ändå.. Lyckad var den iaf..


och igår så fyllde faktist min storasyster 22 år!! GRATTIS syster igen.. hoppas att hon hade en bra dag, ska fira henne på söndag här i sthlm.. hon är nämligen i uppsala nu.. sviker mig när hon e där.. hahha neej ja skojja bara.. hon får va vart hon vill! =D

Hmm hur ska ja spendera denna kväll då??
ja kommer nog bara att vara hemma.. jobbar hela helgen och börjar 7 imorgon bitti. så det lockar ju inte att göra något ansträngande iaf.. men ja ska nog va hemma o kolla på "lets dance" som drar igång ikväll.. det ska bli mys. Anders har åkt ner till Växjö så det blir bara jag, mamma o syrran hemma så det blir niice =D


Neej ska nog ner nu och stoppa in bröden i ugnen så att dom blir färdiga någongång!
Heej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Visst är jag i Uppsala, o du är välkommen hit exakt NÄR du vill stumpilumpan!
Me love you!

2008-01-11 @ 21:44:08
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0