jaajaa

ingenting blev som ja hade tänkt mig :P hahah
Var jättetrött när ja kom hem ifrån mötet idag, men det är väl kanske det som är meningen??! så ja orkade inte göra någonting när ja kom hem.. blev att sätta sig vid datan som vanligt o hålla på med lite skit hehe..
O jossan skulle jobba så henne får ja träffa nån annan dag i veckan =)

Såå ja får spendera min kväll hemma framför tv-n o datan.. hehhe som vanligt :P
ja har iaf planerat att ja ska kolla på outsiders klockan 8 o sen stepford wives klockan 9.. Men vad ska ja göra innan dess då??
har ingenting att plugga så det är ju skönt.
kanske ska fortsätta klistra in bilder i mitt fotoalbum o väcka massa gamla minnen =D det låter lite lockande om jag ska vara ärlig.. Är kul o kolla på alla "fina" foton ifrån somras o så =P

 Stepford Wives med Nicole Kidman


Eller så ska jag kanske sätta mig o måla.. Det var HUR länge sen som helst.. hmm det lät ju också kul, men då är ju nästa fråga.. Vad ska ja måla för något?? har ingen fantasi längre.. :S meen ja kommer nog på något.!


Gud ja är så hima mätt.. Anders lagade maten för en gångs skull :P hhaha.. det fick bli ugnsbakad korv med potatismos, inte min favorit direkt.. framförallt inte pulver mos =P haha
meen men va ska man göra, måste ju käka den såå ;P

Neej nu ska ja nog gå å pyssla lite på rummet o så innan tv-n drar igång.!
Ska se till att måla ngt fint också!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

pulvermos som är så gott :P not!!

2008-01-21 @ 19:12:20
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0