Hej svejs!

Jaa.. Detta får då bli mitt första inlägg på denna blogg. Kände att jag kanske skulle börja skriva av mig lite, för det händer ju en hel del i mitt liv just nu känns det som, eller det kanske inte alls gör det.. ajja ja vet inte :P

Idag började skolan igen efter ett kort jullov. Kändes ganska så segt om jag ska vara ärlig. VÄÄÄÄLDIGT jobbigt att gå upp imorse var det iaf kan jag säga, mörkt och kallt.. Fan det kändes verkligen som om det var minus 10 grader på mitt rum när jag skulle upp så det var inte så myyysigt..


Men dagen började med psykologi, fick reda på att jag fick MVG i det :D wiihoo det gjorde ju så att min dag blev lite roligare..
sen så var det vanliga,långa, tråkiga lektioner som flöt på.. fast dagen gick ganska fort ändå måste jag säga...

När jag kom hem var ja ju tvungen att gå igenom o radera alla mina låtar på datan, pga att en VISS person ville att ja skulle göra det, var skitsur på mig för det. Sååå nu är d gjort, E DU NÖJD NU?? :@
o så fick jag hjälpa min kära syster om hur man gjorde en smootie, hon är så sööööt så.. ska försöka leka "husmor" nu när hon flyttat upp till uppsala efter jul ;) haha. Älskar dig ändå syster! <3


Såå nu sitter jag här o gör ingenting.. ska väl hjälpa mamma med maten snart antar ja, har inget annat för mig.. har så himlans tråkigt..
vill verkligen inte vara hemma ikväll men alla är upptagna med jobb,plugg o andra saker så det får väl bli som vanligt att ja lägger mig o kollar på film eller ngt.. men det är iof alltid mysigt tycker jag... =)
får se om det går nå bra på tv idag.. antagligen inte.. jag har inte så mycke tur när det gäller det nu för tiden..

ajja.. plikten kallar så ska väl dra!
HEJ SVEJS I LINGONSKOGEN!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

leker inte husmor heller ;P
vill bara bli lite mer hemmastadd här vettu..lära mig lite! :D

2008-01-09 @ 10:27:17
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0