Gårdagen =)

Var på bio igår =)
vi såg "försoning" o den va faktist ganska bra.. iof så höll ja på o somna mitt i filmen men ja kan skylla på att ja gick upp tio i 6 på morronen o att ja hade jobbat hela dagen.. så ja somnade inte för att den va dålig, d ska ni veta haha..
Ja gick med Amanda, Linn o Oscar.. mysigt sällskap d där :)
innan bion så va ja o Linn hemma hos mig o åt o så och sen så mötte vi upp Oscar o Amanda inne i Kista vid 8 ungefär.. sen så gick vi omkring o kollad lite.. asså ja fattar inte hur d kan va så mycka folk där på kvällen.. d kryllade med människor!! har dom inge liv eller?? :D hahha

Det var riktigt jobbit att jobba på dagen.. var jättetrött o orkade verkligen inte, iof så gick dagen fort men ändå...
d va verkligen inte kul.. ja hade lovat mig själv att ja skulle plugga matte på lunchrasten men tack vare/på grund utav Andreas så gjorde ja ingenting.. satt bara o snackade istället.. d e alltid trevligt me sällskap men då så hade ja egentligen behövt att plugga..´haha
meen får göra d idag när ja kommer hem från jobbet..
fast då ska ja ju sy =/ hmm.. hur ska detta gå till..

Ska sy klart så många sjalar som möjligt samtidigt som ja ska plugga matte, fixa i min processbok, skriva värsta svenska uppsatsen, skriva om mitt liv till Lena.. shiit hur ska ja hinna..
måste ju se Singing Bee ikväll oxå på trean..
verkar vara jättekul..







ja jobbar mellan 12 o 15 så d e ju bra.. men vid 17 så kommer syrran, Viktor o Madde över på middag o fika så jaa vet verkligen inte hur ja ska hinna ikväll..
meen d får väl lösa sig på något sätt..
sitta uppe halva natten o gå upp tidigare imorron för att göra klart.. d e typ d ända ja kan göra =/
usch ser inte framemot denna vecka! kommer att bli HEMSK!!

Shit nu måste ja dra.. börjar om 25 min o har inte ens klätt på mig!!
Hörs senare! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0