dagen som gick..

D vart dåra en kort dag i skolan idag.. kändes himla onödigt.. lektionen varade bara i en halv timme dessutom! Med världens segaste och korkaste lärare.. asså fattar inte hur han kan ha fått jobbet som lärare, han kan ju ingenting! De är skrattretande..


Men ja o lilla Amanda satt väl kvar till typ 1 kanske o sen så skulle hon in till stan o ja hade tänkt åka till Kista som sagt.. Men ja orkade verkligen inte det så d fick bli solna centrum istället..
hmm undra hur många gånger ja har kollar i dom där affärerna nu asså, känns som om ja kan dom utantill o ja fattar inte varför ja inte ger mig.. Ja kommer inte att hitta något hur mycke ja än letar för ja har redan kollat d. men ja lär mig inte det..
Fast idag så stämde inte det. Jag hittade faktist en kofta som va jättemysig.. (borde egentligen köpa skor men tjocktröjor går alltid hem nu när d e lite kyligt :D )
seen så hittade ja en liten del av min present till min kära syster. Hoppas att du vill ha den ;D men du får vänta tills på söndag då vi ska fira dig :P
hmm, blev d nå mer.. joo en mascara blev det oxå..Kände att ja behövde en ny faktist..

När ja kom hem så vart ja jättesugen på att baka, eftersom min kära syster har snackat om det i så många dar nu så smittar d av sig.. men ja insåg att ja hade för lite tid eftersom ja snart ska bege mig till stallet.. men annars så hade de nog blivit något gott..



O ja hoppas ja kan träffa min söta Anna på fredag eller lördag. Var så himla länge sen ja träffade henne såå d skulle vara jättekul.. Saknar dig Sötis!


Fick en himla enkät idag ifrån typ SIFO som ja skulle fylla i.. D va typ 1 miljon frågor man skulle svara på.. Sjukt mycke alltså.. men eftersom ja e så snäll så började ja fylla i den..men nu orkar ja inte det längre.. får göra det på väg till skolan imorron eller någonting för ikväll så lär ja ju inte kunna göra det..
Har mattetest imorron bitti o ja har inte öppnat boken på hmm.. låt oss säga 4 månader kanske.. har liksom lagt det där med matte lite på hyllan men det kanske är dags att börja plugga lite igen..
Måste läsa ut en bajstråkig bok i svenskan också.. har väl ungefär 50 sidor kvar tills på fredag så det lär nog fungera.. sen så ska ja ju skriva lite om den också.. ajja vi får se hur det blir med det =/ haha
Oooh mitt jävla företag går åt skogen.. har verkligen ingen lust att hålla på med det nå mer. Känns som om det bara är ja som gör något.. eller det är bara ja som gör något, alla andra bara latar sig såå... varför ska ja överhuvudtaget hålla på med det.. känns väldigt meningslöst =/



Ojjsan va klockan rullar på.. Ja ska väl röra mig till stallet om en halv timme o innan det hade ja tänkt att ja skulle läsa lite o så måste ja ju byta om.. hihi d lär ja väl hinna om ja lägger in en högre växel nu kanske.. o sliter mig ifrån datan =P

Snart är julen över också.. Man ska ju slänga ut alla grejer på söndag, men d får mamma göra åt mig eftersom ja ska jobba hela helgen.. tur det för ja tycker de är SÅÅÅ tråkigt att städa bort allt, så därför får andra göra d :P

Dags att röra på arslet nu kanske o göra någon nytta i stället för att sitta här..


Have a nice time ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0