tiihi

Nu var det ett tag sen igen som ja skrev.. Men känner att ja inte har haft tid o lust att göra det så ja har skitit i det helt enktel, om jag ska va helt ärlig :P
Faaast det har ju dock inte hänt så mycket i mitt liv på sista tiden..

Jobbade hela helgen plus att ja var barnvakt åt några små jobbiga barn ;P haha.. Dom pratade ihjäl mig alltså!! pallade inte med dom till slut, men va ska man göra.. Det var ganska mysigt iaf.. När dom väl låg o sov.. Missade dock några låtar ifrån melodifestivalen med tanke på att dom pratade så mycket... Men det gör inte så mycket, får kolla på reprisen om det nu går någon.. eller den kanske redan har gått..vad vet ja??

Ja förstår mig inte på min kropp.. Känner mig illamående stup i kvarten plus att min förkylning aldrig bryter ut.. den ligger där o väger till att inte göra det o att göra det.. ena dagen har ja jätte ont ihalsen medans andra dagen kan ja inte prata för att ja e jättehes.. O ja känner mig inte 100 heller så ja vet inte.. har gått såhär i typ 2 veckor så nu tycker ja att den antingen ska bryta ut eller försvinna helt, så att man blir lite piggare o så..


Har inte så mycket i skolan nu, tack o lov! BARA ett matteprov på måndag och ja har inte ens öppnat boken.. tror nog att ja bör göra det men det är ju inte det som lockar mest just nu om ja ska va riktigt ärlig.. skjuter upp det hela tiden.. har iof ett religionsarbete som ska va inne v. 11 men det är en hel del saker som man ska ta reda på innan också... typ kontakta en präst o en imam, men ja förstår bara inte hur o vad man ska säga om man får tag på en.. ? :S
lite konstigt.. får väl ringa nån imorron o fråga eller så, men ja e ju för feg så vi får se hur det går hehe..

O idag är det en sån dag man verkligen inte vill sitta inne.. solen SKINER och det är inte ett enda moln ute, o inte så himla kallt heller.. det är SÅ SKÖNT!! det känns verkligen som vår.. men man vill ju inte ta av sig, d e ju bara den 13 februari såå..:P hehe
så det betyder att det är Alla Hjärtans-dag imorron.. men den får ja väl spendera hemma själv, framför tv-n me en påse godis eller nötter o kolla på nån kärleksfilm som säkert kommer gå.. fast det kan va ganska mysigt men kanske inte själv.. får väl locka me mig mamma på det också ;P haha faast lycka till!


Ooo ja längtar tills på fredag! då ska ja nämligen upp till uppsala o träffa Anna! :D det ska bli jättemysigt.. vet inte än om vi ska gå ut eller om det blir en lugn hemmakväll med Let´s Dance o några filmer! :D får snacka me henne..

Meen som sagt, har ju prov snart så det är kanske det man bör fokusera sig på nu.. eller va tror ni??
ajja ja drar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0