SOL!

Finns bara ett enda ord för gårdagen:
UNDERBAR!!!

Shiit va trött ja e, o har huvudvärk.. känns inte som om ja har sovit ngt inatt men det har ja iof inte heller..kom väl hem vid kvart över 11 men somna inte förns 12.. sen vaknade ja vid 3 o har väl inte sovit ngt sen dess..Såå vid 8 gick ja upp o tog mig lite frukost, var så hungrig att ja höll på o dö :P haha
Så idag blir också en fin och skön dag..fast det trodde ja inte i natt, då regnade det som satan =/
Meen va ska man hitta på idag då??  ja ska nog ta mig en promenad, men vet inte med vem eller när o vart.. Jossan ville va me mig men hon ligger ju säkert o sover i nåra timmar till så vi får se när ja kommer på ngt att göra..
ska nog lägga mig o läsa min bok nu, handlar om en familj som va me i tsunamin.. grymt bra o spännande men samtidigt väldigt sorglig..


Och ikväll blir det utgång me girlsen ;) wiihoo!! fan va kul det ska bli! hoppas det blir lyckat bara ;)

Nu får ja väl bara sitta här o vänta på att ngn vill hitta på ngt me mig :P=D

Vill till uppsala imorron, men vill inte sova på soffan =/ hur ska ja göra då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0