schooool.. =/

Nu kommer ett sånt där inlägg då ja sitter i skolan o inte har någoting att göra.. Har haft hål timme sen halv 10 o börjar inte förns vid 1 igen.. eller ja har suttit vid datan uppe i datasalen o fixat lite pryttlar med företaget..
Fast ja borde ju ha gjort mer egentligen, men ja vet inte hur ja ska göra det :P
Har inte så mycket fantasi just nu..Ska göra en plansch men ingenting blir bra o min "kompanjon" är inte här hhaha. hon gick hem o sov efter den tråkigt mattelektionen, som ja delvis börjar fatta lite av nu.. Känner mig väldigt stolt över det om ja ska vara ärlig..
Men känner att ja egentligen borde ta hem matteboken idag o plugga men ja orkar verkligen inte det.. o sen så orkar ja inte gå tillbaka till den andra skolbyggnaden o hämta böckerna.. SÅ lat är jag på en skala :P
För den där biten är ju inte lång, men ja orkar inte som sagt..

FAN ja kom just på att ja missade Gossip girl i tisdags.. =( ville verkligen se det o nu vet ja inte hur ja ska göra det. Det har ju inte börjat att gå i repris än så ja.. hur ska ja göra.. någon får helt enkelt ladda ner den till mig så får ja kolla =)

ikväll ska ja vara hos fader min, med systeryster också.. Ska bli riktigt trevligt att bara umgås vi 3, det va länge sen sen sist..
O imorron ska ja va där med o då kommer viktor också.. Men det får bli en lugn kväll eftersom ja ska jobba hela helgen.. ganska kul faktist :P hehe eller det är ju pengar iaf =)
ska va "barnvakt" också.. eller lill-syrran ska va barnvakt åt två småttingar o ja ska laga mat o ta hand om henne så det blir väl att ja blir barnvakt också..:P Fast ja ska se till att dom kollar på melodifestivalen som börjar då =) hiihi

Men nu ska ja fortsätta o jobba lite med företagsprylarna o så.. men hörs senare i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0