Mys eller ngt..

Jaahaja... Söndags kväll o ja sitter hemma hos Jossan o väntar på att hon ska bli klar så att vi kan dra till gymmet.. O nej, jag ska inte gymma, jossan o tessan ska det.. Ja får väl sätta mig o plugga lite lr ngt.. Får se va som sker..
Sen ska vi ta en bastu! =D va skönt det ska bli...Har inte gjort det på 100 år typ :P

Vi har en myskväll.. Ska måla naglarna o bara snacka skit... Sånt där som tjejer gör ;) hehe

Helgen gick fort.. jobbade lördag o söndag. Kollade på Let´s dance i fredags med pappa..God middag o allt..myyysigt. igår vart det melodifestivalen me familj.. oxå rätt trevligt tycker ja :P

Kom tvåa med "bästa logotype" på Älvsjömässan i fredags. Dock så gjorde inte ja så mycket på den,men ja tar på mig lite ära ändå ;).. vann 1500 kr så det är rätt så bra :P .. Fast ja får väl nog bara behålla 400 lr ngt själv, men ändå pengar som pengar =)


Nää, får se nu när jossan o tessan e klara att gå till gymmet..
Ja ska iaf gå på toa nu!
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har jag skrivit ett inlägg om mulesing. Läs här:
http://junitjej.blogg.se/1203879197_mulesing.html
Jag känner mig så upprörd och ledsen!

2008-02-24 @ 20:26:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0